Thursday, October 27, 2011

♥ My Heart Is Broken ♥




Tentang cinta.. hmm hati saya banyak kali terluka dgn cinta ni.. banyak sgt cite.. so saya cite pe yang saya igt jela.. Dulu saya ada bf.. tapi saya pelik segala2nya dia nak rahsia,tak boleh buat relationship kat " FACEBOOK" laa... saya pon hairan.. lama kelamaan dia kantoi yg dia dah ada gf.. saya sedih sgt.. lalu saya post wall kat fb dia.. boleh plak dia xmgaku saya awek dia.. n kata saya terhegeh2 kat dia,pleazz la.. XGUNA pny jantan !! then saya pon melupakan dia.. n ketemu cinta baru.. yg ini lagi tak guna.. saya baru je couple dgn dia dalam seminggu..! tapi nasib bek la diri saya.. kawan2 saya banyak kenal dia n kata dia ni kuat men bohsia.. then kami pun putus,..Then bercinta lagi.. sampai la sekarang saya dah xrasa feel cinta n sayang kat sape2 lagi.. tak rasa ingin bercinta selepas banyak kali saya d kecewakan n d lukai.. amat perit n pedih saya melalui hari2 tanpa cinta.. now saya lebih suka berkawan ... berkawan tak adala myakit kan hati.. SINGLE IS BETTER THAN COUPLE :D

2 comments: