Thursday, October 27, 2011

♥ BUBU MARS ♥




  Ini adik angkat saya nama dia Marlina Adila.. Kami berkenalan hanya dalam laman "MUKABUKU ",dia ex kpd kwn saya.. Tapi kami rapat la jugak.. kat facebook plak kami pura2 jadi " LESBIAN ".. konon2 la bercinta,siap wall to wall u love me,i love you.. sampai la orang igt kami ni betol lesbian... haha bengong tol.. kami main2 je.. orang igt betol.. pernah webcamb dgn dia kat skype.. 
dia cantik+lawa+ comel = SEMPURNA ... Seronok la dapat kenal dia.. dia xsombong.. tapi dia garang dgn laki yg gedik2 nak ngorat dia.. sebab dia dah ada " BOFRIEND ".. nama bf dia xperlu la nak bagi tau kan.. Teringin sangat2 nak jumpa,jalan2,shopping bersama2 dia.. bila saya dapat ketemu dia ni.. insyallah kalo saya p kl or johor pasti saya akan berjumpa dgn Marlina Adila or Bubu Mars  :D

No comments:

Post a Comment